アンドリューの初ブログ!

*みなさん!香港のウエイクボード親善大使アンドリューの初ブログが到着しました。

Dear every Concrete lover, how are you guys doing out there? I’m sorry it take me so long to write my first blog. However, I’m a regular visitor for Concrete website and I enjoy very much to look at all the blogs and news from Concrete riders in Japan and Thailand. Now, talk about myself, there are couple of important things happened to me lately.
コンクリートloverのみなさん、調子はどうだい?私も遂にブログに参加しちゃいます。よろしくです。実をいうと私もこのブログのレギュラービジターでして、いつも日本とタイのコンクリートライダーの活躍を楽しく見守ってます。それでは僕自身のことと、最近起こったことなんか書いちゃいますね。

Firstly, I’ve finished a certificate coaching lesson from the Hong Kong Government and if I passed the written examination that I’ve taken in 1st week of June, I’ll be a licensed wakeboard coach in Hong Kong. I’m really excited about the examination result coming in very soon and I hope there will be good new for you guys!
まず最初のニュース。私は香港政府公認のコーチレッスン検定を終わったところです。もしこの筆記テストに受かっていたら、なんと僕は香港初の公認ウエイクボードコーチに認定されます。現在結果発表待ちで超興奮状態。みんなにいい知らせを伝えられる事を期待してます。

Secondly, I’ve purchased a second hand Mastercraft X-star and it’s in very good condition except the engine need to fix and hopefully it will be ready on early July and all concrete riders overseas can enjoy to ride behind this famous inboard boat that design specifically for high end wakeboarders.
第2に、遂にマスタークラフト買っちゃいました!すごくいいコンディションでエンジンは若干調子整えなきゃいけないんだけど、7月初旬までには乗れるようになる予定。海外からのコンクリートライダー諸君、このボートで滑れるのを楽しみに待っててくださいね。
アンドリューの初ブログ!_d0053974_1685994.jpg

アンドリューの初ブログ!_d0053974_1692086.jpg

Lastly, I and my brother just release our first English duet album. It took almost one year to do the whole production. The whole song selections for the album are all my favorite English songs from the 70s to 80s. Hope you guys would have chance to listen to them and I do think that you guys will enjoy.
最後に、僕と弟で初の英語デュエットアルバムをリリースしました。アルバム製作には約1年かかりました。全ての曲は僕のお気に入りの70年代~80年代の英語曲からのセレクト。このアルバム聞いてもらえればきっと楽しんでもらえると思います。
アンドリューの初ブログ!_d0053974_1695123.jpg

アンドリューの初ブログ!_d0053974_1610158.jpg

by concrete_jp | 2007-06-26 17:13 | 土曜日:RONNIE & ANDREW


<< 睡眠不足! ボムくんのブログぅ!(今回は長... >>